nedeľa 6. novembra 2016

Hula Hair Teresa (1996/97) - Tessie

Myslím, že túto bábiku netreba zvlášť predstavovať. Je z úžasnej kolekcie Hula Hair. Má tvár Teresa 1990 a telíčko Gymnastic 1993. Dostala sa ku mne od Jitky-Skytky cez Ivku-Babakat, ktoré sa poznajú osobne. Dúfala som, že si ju u Ivky vyzdvihnem počas včerajšieho zrau (áno, píšem 09. 10.), ale "hviezdy nám nepriali" a tento rok som ostala doma. Nevadí, aj keď mi je z toho trošku smutno, ale som VĎAČNÁ za tie dva úžasné razy, kedy som na zrazoch mohla byť. Sú aj také pamätné, bola som na poslednom vo Ferdinande a na prvom v Amfore.

Séria obsahuje tri bábiky: Teresu, Christie a Barbie

Pôvodne mala mať Teresa žlto-zeleno-modré vlasy.

Doplnkové štúdio

Podľa Barbie aj Teresy bola aj česacia hlava

Gift set s bábikou. Táto bábika má trochu iný účes a má aj náušnice

Prvá fotka na pošte

Tessie som si tak zamilovala, že som ju fotila ihneď po vybratí na pošte na lavičke pri futbalovo ihrisku.






Suknička má patentku

Má krásne pevne kĺby, aj preto mám rada bábiky od Skitky, lebo sú v krásnom stave









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....