sobota 13. júla 2019

1995 Arizona Jeans Company Barbie - Arizona

Ahojte 😉 Táto kráska sa ku mne dostala po počiatočnom odolávaní od Moniky Iski. Táto bábika je proste stelesnením toho, čo ja považujem za tú pravú Barbie od Mattela. Tým však nechcem nijako znevažovať svoje Barbie, ktoré mám doma, ale proste, keď sa povie Barbie, tak ja si predstavím blonďatú Superstar s modrými očami a telíčkom TNT 1966. Bábiku nám identifikovali na facebooku a mňa hneď oslovila, ale napísala som si o ňu Monike za pár dní a ona mi ju ochotne poslala, dokonca v zberateľskom oblečení od DOTW Germany. Najprv som ju pofotila doma, dnes (22.05.) som ju prezliekla do modrých šatičiek a pofotila som ju vonku.

Originál balenie


Doma




Fotky vonku
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....