pondelok 22. júla 2019

Bábiky, ktoré sa mi vždy páčili, part 1

Ahojte 😊 Názov článku je myslím dostatočne jasný, tak to nebudem zbytočne obkecávať 😊 Je jasné, že tu nebudú všetky Barbie, ktoré sa mi páčia, lebo by to bolo nekonečné, takže ak máte nejakú bábiku, ktorá nebude na tomto zozname, s najväčšou pravdepodobnosťou sa mi páči a na 80% by som ju určite rada mala v zbierke.

Na svadobné Barbie nie som extra moc, hoci sú nádherné, takže sama neviem prečo ešte žiadnu nemám, ale tejto nádhernej Lare by som sa nebránila.
Oscar de la Renta Barbie® Doll


Táto Ferarri Barbie je pre mňa asi najdostupnejšia, ale páčia sa mi absolútne všetky.


Milujem všetky Ferrari Barbie.

Srdcová kráľovná s tvárou Tango je proste srdcovka. Queen of Hearts Barbie® Doll

Prenádherná Kayla/Lea, ktorá podľa mňa časom pôjde do wishlistu. Rozhodne by som sa jej nebránila. Rhapsody in New York™ Barbie® Doll



Zo všetkých Moschino Barbie sa mi táto páči najviac. Moschino Barbie® Doll - African American

Na tento obrázok si veľmi dobre pamätám, bol urobený na predstavení tejto nádhernej Mermaid a dlho zdobil pracovnú plochu môjho noťasu. Na istý čas dokonca táto Mermaid vytesnila aj moju Madison zo zoznamu, ale iba na chvíľu. Verili by ste tomu?

Tie modro-fialové mihalnice sú úžasné. Videla som ju na živo a je to prenádherný zážitok. Z korenistých dievčat aj napriek namaľovaným rukaviciam u mňa víťazí cukor. Majú aj nádherné krabičky, proste toto je čistý skvost.



Pre mňa nádherná vypracovaná Mackie s krásnou maľbou. Lady Liberty™ Barbie® Doll

Prvá Socha Slobody mi už párkrát ušla na rôznych bazároch, ale verím, že raz bude moja. Statue of Liberty Barbie® Doll

Svoju Dorotku plne zbožňujem, ale ani tejto by som sa vôbec nebránila. The Wizard of Oz™ Fantasy GlamourDorothy™ Doll

Pri Zemi OZ ešte chvíľu ostaneme. Túto nádhernú Mermaid som kvôli farbe pokožky dlho nemusela, ale musím uznať, že je fakt nádherná a to oblečenie, wau. The Wizard of Oz™ Fantasy GlamourWicked Witch of the West™ Doll

Pri zelených čudách judách ešte na chvíľu zostaneme, lebo aj posledné vydanie zlej čarodejnice sa mi veľmi páči. Wicked Elphaba Barbie® Doll





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....