streda 17. júla 2019

2001 Timeless Silhouette Barbie - Tímea

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme krásku, ktorá ku mne prišla v rovnaký deň ako Juliet, ale túto krásku mi doniesla pani poštárka, keďže išla "len" z Čiech a neodolala som jej na facebooku. Túto bábiku som chcela už kúpiť v minulosti, nakoľko ju pani predávala v svadobných šatách a spojenie Mackie a svadobných šiat sa mi veľmi páčilo, lenže šaty neboli v 100% stave a pani si za bábiku nepýtala zrovna malú čiastku a tak som od obchodu nakoniec ustúpila. Originál svadobnú Mackie som nakoniec kúpila na ebay, čo uvidíte niekedy dúfam, že čoskoro, hlavne do svadby, ktorá je u nás doma spomínaná čoraz častejšie, hoci ešte neboli ani zásnuby 😀 Ale dosť o tom, čo je neisté a predstavme si Tímeu:

Krabička

Pôvodné oblečenie a štylizácia.

AA verzia, fotku mám od Moniky, ktorá ju predáva.

Tímea dorazila nahá a výnimočne mi to vôbec nevadilo.

Tímeu som obliekla pomerne rýchlo, konečne som využila šatočky, ktoré som už pradávno kúpila na ebay. Na telíčko TNT 1966 nemám veľa oblečenia, pretože tieto dievčatá prezliekam len ojedinele, keďže v mojom prípade sa jedná zväčša o morské panny

Aj Timču som zobrala von na územie nikoho. Je to blízko, je tam pokoj, tak prečo nie.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....