utorok 23. júla 2019

Bábiky, ktoré sa mi vždy páčili, part 2

Ahojte, takže druhá časť nádheriek. Bude ešte určite tretia a potom bonusová, ktorá sa možno prehupne tiež do dvoch častí, obrázky som na ňu totiž ešte len začala riešiť, takže sa toho bojím :-D

Táto kočka aj bola na mojom wish liste, potom neviem prečo z neho zmizla, lebo je nádherná. On Location™: South Beach Barbie® Doll

Túto krásku som videla na živo už u dvoch zberateľov a je dokonalá. On Location™: Milan Barbie® Doll

Úplná dokonalosť. Proste sú dokonalé všetky štyri, aj keď mne Barcelona nesadla. On Location™: Monte Carlo Barbie® Doll

Aj keď Aphrodité tvár nemám extra v láske, táto mi príde absolútne najdokonalejšia. Classic Evening Gown Barbie® Doll

Táto bábika jer pre mňa dokonalá. Radiant Redhead™ Barbie® Doll


Blond Lary ma veľmi berú. Túto som dlho ani nepoznala, ale je nádherná, taká vianočná mi príde. Festive and Fabulous™ Barbie® Doll

DOTW zbožňujem takmer všetky, ale spolu s Hawaii je táto podľa mňa absolútne dokonalá. India Barbie® Doll

Kráska z benátskeho karnevalu nemusí sadnúť každému. Mala som ju chvíľu nahú doma a je to nádherná Lou. Jediné, čo mi na nej máličko vadí sú fakt kratučké vlasy, ale vystavená v kostýme muší byť dokonalá. Venetian Muse™ Barbie® Doll


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....