streda 24. júla 2019

Bábiky, ktoré sa mi vždy páčili, part 3

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme opäť pár nádheriek, ktoré dlhodobo obidvujem. Potom si dáme bonusovú časť a potom sa vrátime k obyvateľkám a obyvateľom Barbienkova. Nakoľko máme pár nových 😊

Táto kráska ma zaujala u Nikol. Myslím, že u mňa by išla do civilu.

Nádhera, ja Mackie proste môžem. Neviem si pomôcť. 45th Anniversary Barbie® Doll by Bob Mackie

Pri 45tom výročí Barbie ešte na chvíľu ostaneme. No nie je nádherná? 45th Anniversary Barbie® Doll by Bob Mackie

Spojenie krátkych bielych vlasov, tmavej pokožky a modrých očí pre mňa robí túto bábiku neodolateľnou. Proste ja takéto mulatské kombinácie milujem, extréemne sa mi páčia aj Rómovia/Cigáni s modrými očami. Je v tom čosi maxické. Indigo Obsession™ Barbie® Doll

Krásna porcelánová primabalerína. Aj keď som ju z wish listu dala preč, aj tak sa mi neskutočne páči, len sa toho spojenia trochu bojím, že porcelánová Barbie. Lighter Than Air™ Barbie® Doll

Na celebritné bábiky nijako zvlášť nie som, ale táto je prekrásna. Nedokázala som ju na Mattel stránke vôbec nájsť. Každopádne je to Dhoom 3 Katrina Kaif as Aliya Barbie.

Ďalšia kráska, ktorú som mala možnosť vidieť na živo. Nádherná. Luciana™ Barbie® Doll

Táto bábika je pre mňa extrémne zaujímavá. Veľmi dobrý nápad, černoška v japonskom štýle. Nádhera.

Byron Lars Ayako Jones™ Barbie® Doll



Ako som už spomínala, Afričky nie sú zrovna u mňa extra obľúbené a ani táto mi úplne do tváre nesedí, ale ako celok je nádherná. Barbie® Doll as Aphrodite


Táto bábika sa mi striedavo spočiatku páčila a nepáčila. Hovorilo sa o nej ako o morskej panne, takže pre mnohých zberateľov, mňa nevnímajúc, bola neúčasť plutvy veľkým sklamaním. Pomenovali ju však v preklade niečo ako Duch vody, takže mi potom absencia plutvy prestala vadiť, ak by mala v názve Mermaid - morská panna, tak by som ju v jej podobe asi nedokázala prijať. Inak je nádherná a ja by som ju rada uvítala doma niekedy.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....