nedeľa 14. júla 2019

Wish list jarný 2019

Ahojte 😊 Myslím si, že v polovici júla je čas, aby sme si uverejnili wish list. Wishlisty mám v takých 4 kategóriách by som tak povedala a to sú Wish list reálny (to, čo je v mojich finančných, časových a podobných možnostiach), wish list snový (teda viac-menej nereálny, hlavne kvôli finančnej náročnosti), bábiky, ktoré sa mi vždy páčili (ale nie je to také úplne na wish list, ale páčia sa mi/páčili sa mi a ak na ne narazím v dobrej cene, prečo nie) a IT wish list. Dnes si predstavíme ten prvý a keďže ešte nevyšla jesenná kolekcia, kde môže niečo do wish listu pristúpiť, tak som ho nazvala jarný. Áno, v polke leta.
Priscilla Presley Barbie. Bábika, ktorá sa mi vždy páčila, ale nejako som cielene po nej nešla až tento rok. Niektorí už viete, že na mňa čaká v US, takže v najbližšom čase si s ňou potykám. Elvis asi pôjde ďalej, ja som už rozdelila nejeden párik. Bližšie o jednom rozdelenom už čoskoro.

Breakfest with Barbie. Stálica mojich wish listov, ktorú furt nejako preskočí nejaká iná. Pritom, vždy, keď vezmem do ruky moje softbody Barbie si hovorím, ešte Mackie a no furt príde niečo iné, ale sľubujem ti, dievčatko zlaté, že príde tvoja chvíľa.

Model od the moment Daria Celebutante. Bábika, ktorú som chcela predtým ako mi ju úžasný Ľubo kúpil asi úplne najviac. Tom ju pár dní predtým fotil na facebook a ja som si povedala, že áno, to bude moja ďalšia Barbie a čuduj sa svet, bola to pravda. Ľubko, neskutočne ti ĎAKUJEM. Som veľmi šťastná, že v moment oznámenia som už ležala v posteli, lebo by som asi odpadla. Ani nedokážem popísať, čo cítim, keď sa na túto bábiku doma dívam.

Juliet. Tiež veľká stálica mojich wish listov, ako už viete z blogu, už je doma a čoskoro ju uvidíte na fotkách. Rómeo šiel žiaľ o dom ďalej a už je spokojný v Čechách, kde má hárem princezien a na Julču už aj zabudol.

Batik Princess Barbie.Láska na prvý pohľad, na ktorú som úplne náhodou narazila na ebay, ale má presne to, čo mám na Barbie neskutočne rada. Krásnu maľbu, tvár Mackie a zrz vlasy. Okrem toho zrz/červenovlasých Mackie nie je tak veľa a ja mám v podstate jednu s už takmer oranžovými vlasmi a druhú s riadne červenými, takže táto by do mojej obrovskej zbierky Mackie krásne zapadla.

Generation Girl My Room Tori.Pri mojej Torinke mi došlo, že budem potrebovať aj jej dvojča. Je nádherná a definitívne sa nelúčim ani s tou bez melírov, hoci sa mi páči najmenej.

Camp Teresa. Táto Terka je už jedna z posledných, ktoré mi chýbajú do mojej zbierky blond Teries. Už mi zo dva týždne robí spoločnosť, mám z nej obrovskú radosť, po Darii to bola asi druhá najžhavejšia kandidátka môjho wish listu, lebo na ňom bola už dlhé roky. Neskutočne za ňu ĎAKUJEM Jitřenke, ale o tom čoskoro.

Happy New Year Barbie 2007.Už keď som kúpila Yoko, bolo mi jasné, že časom budem zháňať aj jej zlatú predchodkyňu. Paradoxne je ich však strašne málo, len 3000 kusov pre celý svet a je momentálne pre mňa ťažšie a drahšie zohnateľná než Yoko, ktorá je mojou jedinou platinovou Barbie.

Princess of Korean Court. Do tejto krásky som sa zamilovala hlavne kvôli Peti, ktorá ju spolu s čínskou a japonskou princeznou nafotila do pár článkov. Zvyšné dve už u mňa bývajú a ja verím, že Kórejka príde čoskoro. Áno, o tej na mimibazári viem, len proste ešte na ňu neprišiel rad, tak mi ju prosím ešte chvíľku nekúpte a ja budem šťastná ako blcha. ĎAKUJEM

Barbie 2003 AA. Aj keď si spomínam na Ľubov článok o ročníkových Barbie, táto nejako unikla mojej pozornosti, ale nedávno ju predávala Monča na facebooku a ja som sa zamilovala a hodně.

Madam Du Barbie. Barbie, ktorá sa mi páči od prvého stretnutia, ale vždy som ju odsúvala do nereálnych sfér, že sa mi nehodí do zbierky (a nehodí) a že je drahá (a je), ale tento rok sa už prepracovala na popredné priečky a ja verím, že by som si ju mohla nájsť pod stromčekom

Wedgwood Barbie 1999. Proste Mackie presne podľa mojich predstáv. Nádhera.

Wedgwood Barbie. Tieto tri krásky som objavila iba nedávno, ale najradšej by som ich mala všetky tri, alebo aspoň Ashu, tá je úžasná a zberateľskú Ashu ešte ani nemám.



In-line skating Midge. Možno si hovoríte, že veď je to obyčajná playline, ale je to tak nádherná a tak ťažko zohnateľná bábika a ja ju tak veľmi potrebujem.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....