streda 31. júla 2019

Mbili 2001

Ahojte 😊 S príchodom Jitřenky (o ktorej ešte bude na blogu reč) som sa rozhodla nafotiť všetky moje Teresky. Bola to fuška, ale rozbehla som tým nafotenie všetkých mojih tváričiek na facebooku. Tento nápad som mala už niekoľkokrát aj tu na blogu v tejto rubrike. Mienim to dokončiť, ale poznáte to...Každopádne dnes si predstavíme tvár Mbili 2001. Verziu 2010 nemám, takže tú vám nepredstavím.
Mbili je nádherná a veľmi obľúbená černošská tvár, vyznačuje sa plnými zatvorenými ústami a širokým nosom. Mám 8 predstaviteliek a zhodou okolností sú všetky zberateľské.

Všetky pospolu

Look

Basics

Frea - Look City Shopper

Serena - Look City Shine Barbie bronze dress

Waris - Barbie Basics 003, model 08

Jessica - Barbie Basics 002, model 08

Catalina - Barbie Basics 001, model 08

Caroline - Barbie Basics Red (dress), model 08

Zoe - Barbie Basics 2.1/2.5 model 08

Sunniva - DOTW Festivals of the world Kvanzaa


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....