streda 3. júla 2019

Opäť niečo z tých obchodov

Ahojte 😊 Opäť si dáme niečo z obchodov.

Pokračovanie, OC Pompo, 29. 05. 2019




















Tmavá Steffi


Dráčik Obchodná, 29. 05. 2019


Defa Lucy majú nové topíky, sú krásne.

Konečne princezná, ktorá má celolátkové šaty.


Konečne som mala možnosť si porovnať tieto dve kočky.

Nádherná Carnaval




Neviem, ale mám pocit, že táto bábika má oči príliš ďaleko od seba.





Puzzle - moja ďalšia láska, Praha a Paríž, tiež moje veľké lásky


Dráčik Senec, 30. 05. 2019



Táto malá rozkošnica ma láka 😊

Tiež tieto Hasbro oblečky sa mi páčia

Až teraz som si všimla, že táto bábika má dokonca stojan.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....