pondelok 15. júla 2019

Snový wish list

Ahojte 😊 Dnes si opäť dáme wish list. Tento je totálne snový, tak ho prosím tak aj berte. Viem, že je minimálna šanca, že by sa ktorákoľvek z týchto Barbie niekedy objavila u mňa doma, ale snívať človek môže, až priam musí. Napíšem vám aj aké mám z danej bábiky pocity, keďže na niektorých ma okrem ceny ruší aj nejaký element. Takže totálne snový wish list:

Empress of the Golden Blossom Barbie. Takmer dokonalá, až na tú kontúrku. Tú neviem neviem, či by som rozdýchala.

Philipp Plein Barbie.No kto by nechcel Barbie so swarovského krištáľmi? No, keby nestála toľko, čo reálny šperk, tak by to bolo o čosi lepšie.

Golden Galaxy AA. U mňa jednoducho naj Karl. Nádherná.

Holidays Treausure.Nádherná červenovlasá Mackie. Proste nádherná, len tá cena je tiež nádherná.

Maiko Barbie.Láska na prvý pohľad a k môjmu Japonsku by sa veľmi hodila pravá Gejša.

Barbie Rocker. Tak tu sa mi rozhodne viac páči AA verzia oproti klasike, ale to tetovanie na tvári mi dosť vadí, ale inak je nádherná.

Aine.Írske legendy sú proste nádherné, na šťastie tak úplne za srdiečko ma chytili iba dve. Bohu vďaka, že áno.

Deidre of Ulster Barbie.Pri írskych legendách ešte na chvíľu ostaneme. Táto nádherná Goddess mi len nedávno vyrazila dych, škoda, že jej bežná cena je polovica môjho platu.

La Belle Époque Barbie. Nádhera no nie?

Noir at Blanc Barbie AA.Dokonalá, myslím, že nie je potrebné nič dodávať.

Film Noir Barbie. Pri tejto bábike mám problém rozhodnúť sa medzi brunetkou a AA verziou, blond ma na šťastie až tak neoslovila, ale tieto dve sú brutálne.


Hard Rock Café Barbie 5. Asi najreálnejší bod tohto zoznamu. Nádherná a v rámci privretých očí aj zohnateľná bábika. Takže, ak by nejaká náhodou reálne aj hrozila byť mojou spolubývajúcou, je to asi táto kráska.

La Reine De La Nuit Barbie. Ostaneme ešte chvíľu pri opiercingovaných Nichelle v tomto prípade. Pri tejto bábike sa neviem rozhodnúť, ktorá verzia sa mi páči viac. AA je úžasná a klasika je červenovlasá Mackie. Jediné, čo ma na týchto bábikach trošinku desí sú tie vyholené boky. Neviem, či ani keby som na to mala, či by som ich práve kvôli tomuto nakoniec dokázala kúpiť, ale sú nádherné.


Midnight Celebration Barbie 2014. Pri tejto bábike/bábikách sa vôbec neviem rozhodnúť, ktorá verzia sa mi páči viac, obe sú pre mňa dokonalé, totálne. Dokonalosť. Raz si snáď našetrím (aj keď vôbec neviem šetriť).




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....