štvrtok 25. júla 2019

Bábiky, ktoré sa mi vždy páčili, bonus

Ahojte 😊 Ako bonus som sa rozhodla dať bábiky z rád Silkstone. Myslím, že Silkstone bábiky majú trochu rozdeľujú Barbie zberateľov na tých, ktorým sa vôbec nepáčia a na tých, ktorí ich obdivujú, ale viem, že je mnoho ľudí niekde medzi. Ja mám osobne v zbierke štyri krásky, žiadneho muža. Prijala by som ešte nejakú černošku. No dosť slov, pome sa kochať, lebo či už máte Silkstone radi alebo nie, ich šatník je úžasný. Na viacerých sa mi páčia hlavne šaty, ale sem dám také, kde sa mi bábika páči ako celok.




Nádherná kráska.








Kitty Corner Francie. Nie všetky Silkstone majú tvár prvej Barbie. Pár ich je aj Francie a toto je podľa mňa najkrajšia z nich.

Soiree Barbie. Viac sa mi páči tmavá v modrom.

Záber do tváre

Ak sa mi niektorá Silkstone kolekcia veľmi páči, tak je to práve táto ruská. Páči sa mi aj "lodná elegancia", z ktorej mám dve bábiky a ešte jednu by som prijala.

Ekaterina

Jediný Silkstone muž, ktorý sa mi strašne páči je Nikolai. Ten raz tiež príde, mala som obdobie, kedy som ho veľmi zháňala, potom to prešlo a mám pocit, že to opäť začína.

Darya je proste nádherná, tú raz budem potrebovať.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....