štvrtok 4. júla 2019

Defa Lucy

Ahojte 😊 Približne pred mesiacom som si kúpila bábiku Defa Lucy, ktorú si mnohé zberateľky kúpili kvôli oblečeniu. Vyberala som si medzi dvomi modelmi, nakoniec som si vybrala podľa topánok, keďže takéto klasické Barbie lodičky v čiernej farbe by som potrebovala a jemne som dúfala, že by mohli sedieť Barbie. Sklamem vás hneď v úvode, nesedia. Ale pome sa bližšie pozrieť na zúbok bábike Defa Lucy:






Bábika má dokonca pukacie kolienka

Navlásenie nič moc, ale čo by sme čakali za pár euro



Lucy mi najviac telom pripomenula bábiky s telíčkom s Belly Button 1999, tak som si ich porovnala.

Samozrejme som džíny musela Ruth skúsiť.

Telíčko Belly Button džíny však nedopne, možno pretože má najväčšiu riťku zo všetkých Barbie :-D

Samozrejme som džíny musela vyskúšať Keith. V poslednej dobe na ňu pchám všetko. Tieto džíny a kockavé tričko so spadnutmi rukávmi je dosť dlho ale vydržali.


Simonka ma na facebooku poprosila o odfotenie džínov na telíčku model muse a bol to super nápad, lebo tomu sadli asi najlepšie.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....