piatok 5. júla 2019

1999 Millennium Princess Teresa -Berenika

Ahojte 😊 Túto vianočnú Teresku som získala od Moniky viac menej náhodou pri písaní medzi rečou sme sa dohodli, že ak sa jej nebude ľúbiť, tak mi ju dá. Nie je to tak, že by sa jej neľúbila, ale nevedela ju pretaviť do modernejšej podoby a ani na nete som ani ja a ani ona nenašli civilnejšiu podobu aspoň pre inšpiráciu a tak putovala ku mne, z čoho som úplne nadšená. Obe vianočné Terky obdivujem už roky, ale akosi som sa k nim nikdy neprepracovala. Zaujímavosťou je, že napriek tomu, že Barbie a AA verzia majú modré šaty, Terka ich má zelené.

Dala som jej meno Bernika, čo je vlastne staré Veronika, ale Berenika sa mi páči kto vie prečo o mnoho viac. Napriek všeobecnej obľúbenosti sa mi moje plné meno nepáči a hoci to znie asi šialene, chcela by som ho zmeniť, respektíve skrátiť na Nika, ktoré už je aj v slovenskom kalendári.

Zvyčajne na bábikách horný pohľad nijako extra nemusím, lebo pôsobia zhúlene alebo proste divne, ale táto nie, táto je dokonalá <3

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....