piatok 12. júla 2019

2000 Generation Girl Tori - Mori

Ahojte 😊 Túto nádhernú krásku som získala od Betky - Sad panenek. Už mi raz u nej ušla a preto som jej napísala, že keby ju mala znovu, že si ju rada vezmem a stalo sa. Vyzdvihla som si ju v jedno ráno v kaviarni, kde vydávajú zásielky zásielkovne. Torinka je nádherná, vždy sa mi páčila a je to opäť ďalšia bábika, ktorú máme spoločné s Ľubkom.
Fotila som doma a dnes (22. 06. 2019) vonku na mojom obľúbenom mieste - Zem nikoho.

Na ľavom ušku má namaľované náušničky

Pstienok na palci





Dnes som v Zemi nikoho objavila kopu marhuľových stromov. Keďže si dodnes neviem, či pozemok niekomu patrí alebo nie, nedovolila som si žiadnu vziať.



Túto fotku mi opäť mobil pokazil. No čo už.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....