streda 1. marca 2017

Fashionistas č. 37 2016 - Siena

Ahojte :-) Dnes si predstavíme môj prvý prírastok v roku 2017. Zakúpila som ju hneď 02. 01. a aj keď som si ju kúpila sama, zafinancovala mi ju slovenská Nikol, s ktoru sme sa dohodli, že mi ju kúpi na narodky, ale keďže máme obe sklz, tak sme sa dostali k tomu až v novom roku. Medzičasom sa táto bábika u nich vypredala a keď som ju zbadala v AllToys v Auparku, tak som sa bála, aby sa tiež nevypredala, tak som ju rovno po dohode s Nikou zakúpila. Meno dostala po postave doktory/agentky Siene Brooks z knihy Inferno/Peklo od Dana Browna, ktorá už bola aj sfilmovaná, ale to je už zase o inom. Takže Siena. Siena je opäť plnoštíhla dáma s u mňa novou tvárou, ktorú v svätej trojke voláme "mimozemšťanka" a mohli ste ju vidieť u Hanneton v podobe vysokej Fashionistas a u Ľuba naopak na nízkej Fashionistas. Táto bábika ma oslovila už asi pred rokom, keď som ju prvýkrát uvidela vo výklade AllToys Avion.




Tričko s mašličkou je krásne, super materiál, ale reálne sa baculkám určite horizontálne prúžky neodporúčajú, pretože opticky rozširujú. Skôr módni guruovia (nie ja) odporúčajú vertikálne, ktoré opticky postavu predlžujú a tým aj zužujú.

Rifle majú podobne ako pri druhej Style Raquelle trochu viac látky na bokoch, čím zbytočne bábiku v týchto miestach rozširujú. Myslím si, že Sienna naozaj nepotrebuje ešte rozširovať v bokoch, takže tento nápad by asi reálne baculky moc nepotešil.

Botasky(keďže ja takto volám členkové tenisky, hoci viem, že je to podľa pána Botasa, ale reálne on vymyslel aký štýl tenisiek vlastne?) sa mi enormne páčia, takéto ešte v zbierke nemám a chystám veľký teniskovo/botaskový špeciál

Na tieto šaty som sa enormne tešila, keďže sa mi neskutočne páčia. Sú síce z toho šušťavého nepoddajného materiálu, ale ich kockovaný vzhľad, ktorý krásne rozbíja ich ružovosť ma hneď dostal. K tomu bábika dostala dosť pre mňa nepekne mohutné topánočky a čiernu kabelko-aktovku.


Vlásky majú jemný melír a nie sú priamo blond ale skôr plavé respektíve svetlé, čo sa mi na nich veľmi páči.

Tretí outfit tvorí tričko a suknička bez zapínania. Obe vecičky sú z veľmi príjemné a poddajného matieriálu. Oproti predlohe som len vymenila čierne kopýtka za biele tenisky, ktoré sa mi k celkovému ladeniu aj ku kabelke proste hodili viac.




Akosi som mala chuť pokombinovať všetky jej možnosti a tak som k sukni dala aj druhé tričko. Niekedy sa určite vyhrám so všetkými outfitmi pre plnoštíhle Barbie.

Zložený outfit, ktorý som teda zložila sama a nejako sa mi najviac zapáčil a tak som ho bábike nechala.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....