streda 8. marca 2017

Darčeky od Lucky

Ahojte :-) Dnes si predstavíme darčeky do mojej super kamarátky Lucky, s ktorou som ale nebola dlhšie v kontakte a preto sú tieto darčeky také narodeninovo-vianočné, ale pekne na začiatok príbehu. Bola nedeľa, mala som voľno a premýšľala som, že sa mi nechce rochniť na byte a tak som sa rozhodla, že som dlhšie nebola v Pompe v Retre a že tam zvyknú mať prvý novinky, čo ste mohli vidieť tu. Tak som sa obliekla a myslela som na Lucku, či ešte býva u svojej maminy v Ružinove blízko Retra a aké bolo super cez leto, keď sme chodili spolu vonku a takto. V tom mi prišla smska, keďže mám nový mobil a starý umrel bez náznakov vážnej choroby, tak som prišla o značnú časť svojich kontaktov. Medzi nimi práve o Luckin, ale rýchlo sme sa našli a po pár smskách sme sa dohdli na stretku v Retre. Bolo to super ako za nie až takých starých čias a Lucka mi okrem iného odovzdala veľkú darčekovú tašku s krásnymi darčekmi, ktoré si dnes ukážeme:

Toto je asi tá najvoňavejšia kozmetická kazeta, akú som kedy mala v ruke. Vonia to naprosto báječne. Ružičkovo, ale nevtieravo a pritom intenzívne. Je to jedna báseň. Dokonalosť!

Lucka so mnou dosť často nakupuje a vie, že Dermacol urobil toto úžasné spojenie vo svojich výrobkoch, ale ako sa jej podarilo nájsť vonnú sviečku s vôňou čokoláda/pomaranč a kde to naozaj netuším. Ona je proste génius.

Nakoľko Lucke po chorobe dosť vypadali vlásky a vyzerá to, že nenávratne, tak si ich teraz odfarbuje na svetlo, aby presvitajúca pokožka medzi vlasmi až tak nekričala a tak mi krásnu červeno-fialkovú farbu podarovala. Tak skúsime a uvidíme, čo to bude za zázrak.

Proste vie, čo milujem, inak to popísať neviem. Škoda, že jej introvertná povaha nedovoľuje povedať mne to isté o nej, že by som vedela presne, čo miluje a čo by ju potešilo.

Zápisníček s magnetkou na chladničku. Podobný som mala a Lucka mi v nestráženej chvíli k môjmu nákupnému zoznamu asi na 10 strán napísala gumi maci pre Lucinku


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....