streda 22. marca 2017

Balík z US 1/2017

Tak myslím, že názov článku je jasný, čo k tomu viac povedať? Balíček dorazil krátko po mojich meninách, konkrétne 09. 02. 2017. Obsahoval 5 bábik, tentokrát všetkých 5 bolo určených pre mňa, trošku egoisticky, ale momentálne mám v US už len svoje záležitosti, čo je úplne skvelé. Mrzí ma to, ale prípadné pomoci budem už vyberať len veľmi výnimočne a trochu sa priznám, že aj výnimočným ľuďom, nakoľko mi to za posledné dva roky trochu prerástlo cez hlavu a ja verím, že tento rok to konečne urpacem a vy sa tak môžete tešiť aj na moje zberateľské diamanty (dúfam teda, že dorazia v poriadku), ale späť k téme:

Po otvorení

Takže mojich 5 krásavíc. Kto vie, ten vie, všetky sú kupované minulého roku, teda sú to vlastne prírastky 2016.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....