piatok 24. marca 2017

2014 Look Red Carpet II. Grey dress - Himiko

Ako druhú z balíčka si predstavíme túto nádhernú bábiku. Zaujala ma z celého balíčku úplne najviac, totálne mi vyrazila dych a považujem ju za jednu z najkrajších Lei, aké som kedy videla. Na ebay je pomerne ťažko zohnateľná, keďže sa nepredávala ako jediná z celej série Look na tbc. Netuším prečo. Jej ceny teda bývajú pomerne vysoké, mne sa ju podarilo zohnať za fajn cenu síce rozbalenú ale kompletnú a nádhernú. Ako ste videli docestovala aj v svojej pôvodnej krabičke. Takže dosť slov, fotky:

Bola som prekvapená, že pôvodný majiteľ/ka bábiku vybaľoval zospodu krabice. Ako vybaľujete vy?

No nie je úžasná?



Náramok. Celkovo doplnky nie sú nič, s čím by ste sa pri kolekciách Look už nestretli.

Náušnice

Kabelka

Topánky




S ostatnými dievčatami z kolekcie








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....