sobota 18. marca 2017

Fashionista č. 2 - Brian

Tento chalan sa mi zapáčil už na prome a vedela som, že aj napriek gumovým vlasom ho chcem. Kúpil mi ho Ľubo, ktorý ho objavil prvý, hoci asi na druhý deň potom som ho našla už aj ja u nás v Dráčiku, ale nevadilo mi to. Po Briana som si bola v bláznivý utorok, čo ste sa už dočítali. Hneď som vedela, že s Leilou bude tvoriť párik, takže budú aj nejaké párové fotky. Rozbalila som ich v rovnaký deň, aby sa mohli spolu zo seba tešiť.

Po vybalení som ostala v šoku. Na tričku vďaka háčikom ostala diera ako svet.

Nechápem prečo tieto malé háčiky musia tam dávať. Nie je to prvýkrát, čo mi to zničilo oblečenie od bábiky.

Na šťastie diera sa dá celkom dobre zakryť vestičkou



S Leilou





Vestička a tričko tvoria jeden celok, však čo by pán Mattel nešetril, keď môže.



Tenisky od Leily ma veľmi potešili, lebo sú iné než hociktoré, ktoré mám doma.

Sú iné dokonca aj v porovnaní s Betkinými teniskami.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....