nedeľa 12. marca 2017

Cestou do Polusu

Ahojte :-) Tento príbeh alebo tieto fotky z obchodov vznikli asi takým štýlom, že bola trochen nuda v práci a brúsovala som našu stránku, lebo ak si dáte niekedy z čírej nudy do vášho prehliadača www.datart.sk, tak zistíte, že predávame snáď absolútne všetko a aj to, čo s elektronikou vôbec nesúvisí. Neviem, či som to už spomínala, ale môj najmilovanejší mladší brácho ako malé decko strašne miloval Pokémonov, ale na fest a tak keď som zbadala, že máte u nás v práci v ponuke tričko Pikačua, tak si hovorím, že toto proste musím kúpiť už len z tej čírej nostalgie. Tak som písala babám na nákup, slovo dalo slovo a po dlhších peripetiách mi došla vytúžená smska, že si môžem po tričko ísť. Že mi ho na predajni nevedeli vydať a tvrdili mi, že ho tam ani nemajú a musela som tam ísť o pár dní znova, je už iný príbeh. Kto vie cca ako sa chodí z Petržalky do mesta, tak vie, že sa vystúpi cca na Trenčianskom mýte, no keď už ste tam, tak by bol hriech nezastaviť sa v jednom z dvoch nákupákov, kde ešte majú dve hračkárstva, teda som si to prvotne namierila do Centrálu do Dráčika, potom o dve poschodia nižšie do Pompa a nakoniec som teda ešte bola v Dráčiku v Poluse, ktorý susedí s našou predajňou. Dosť mojich trápnych kecov, prekvapenia z 26. 01. 2017. Posledná bonusová fotka je potom z Eurovei.

Krásnu ázijskú Brazzilazku mali aj po novom roku a ja som ju tam nechala.

Prvým veľkým šokom toho večera bola táto kráska. Nejaké asi deň-dva predtým zohnala v Prahe Soňa a ja bol po nich veľký ohlas.

Veľká Draculaura je úžasná. Som veľmi šťastná, že síce nie priamo tento kus, ale jedna je na návšteve u mňa.

Opäť sa tam objavila aj slúžtička z ostrova

Po novom roku sa opäť začala objavovať Look Karl v Dráčikoch.



Pompo Centrál



Táto Neysa sa mi čoraz viac páči až sa toho desím

Polus City Center

Tento setík je úplne nádherný. Slúchadlá a foťák, tak to je niečo pre mňa :-)

Toto bol pre mňa nádherný šok v Dráčiku. Bolo to prvýkrát, kedy som videla nejakú z týchto Look u nás. Bola tam jediná, za ňou bola už strieborná Mackie a za ňou nič. Slečna išla okamžite so mnou, nakoľko v to ráno sme si písali s Terkou, že by túto bábiku hrozne chcela. Osud, náhoda, príťažlivosť...nazvite si to ako len chcete.

Ako som už spomínala, táto fotka je z Eurovei a urobila som ju pre Timku, ktorá vtedy zháňala Look "bramboru". Fotka je z 30. 01. 2017


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....