streda 8. marca 2017

Vianočné pozostatky 2016

Ahojte :-) Dnešným článkom sa prenesieme opäť do vianočnej atmosféry a predstavíme si pár pohľadníc a iných drobností, ktoré mi od Vás cez Vianoce prišli a za ktoré srdečne ĎAKUJEM.

Krásna pohľadnička od Růženky

Krásny stromček od Růženky sme tento rok podostávali viacerí

Pohladnička od Věrky


Toto sú darčeky do Mary nielen pre mňa ale aj pre mojich blízkych

Mary som po svojej narodeninovej pohľadnici poprosila o jednu aj pre bráška, ktorý tieto tenisky nosí. Dúfam, že sa poteší

Krásna pohľadnica

Mary je úplne úžasná a vytvorila shambalu aj pre moju najlepšiu kamošku Lucku.

Čapička

Čapička ma mimoriadne potešila, nakoľko som po takejto podobnej pokukovala na ebay. Takže toto bolo pre mňa úplne mega <3


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....