piatok 17. marca 2017

Fashionistas č. 51 2017 - Leila

Ahojte Mrkající Dnes sa povenujeme ďalšiemu bodu z môjho wishlistu, konkrétne siedmemu tohtoročnému prírastku, ktorý som zakúpila spolu s Avril v AllToys Bory Mall v jeden šialený utorok, o čom ste už čítali tu. Takže dnes konkrétne Leila. Aj keď ma na úplne prvý pohľad neupútala a chcela som najprv počkať na nejaký lepší kus, nakoniec som ju rovno vzala a dobre som urobila, lebo odvtedy som túto bábiku ešte nevidela, takže možno by mi trvalo dlhšie, kým sa zase objavila. Takže Leila. Meno má po mojej kamarátke zo strednej školy, aj keď tá sa písala slovensky, teda Lejla. Bola prváčka, keď ja som bola štvrtáčka a bola zo Sliača. Na moju Leilu sa vôbec nepodobá, ale to nevadí. S Leilou som mala od začiatku plány, že bude u mňa tvoriť pár s černochom, ktorého mi kúpil Ľubo. Toho som odbalila hneď po nej a ich spoločné fotky teda uvidíte v článku o ňom. Kecám, takže fotky:

Celá jarná tlupa nových Fashionistas. Čo je zaujímavé, v tejto kolekcii sú aj dve minuloročné.

Na krabičke podobne ako na doplnkových balíčkoch je už jasne značené aký typ tela bábika má. V tomto prípade sa jedná teda o Curvy - plnoštíhle.





Tenisky milujem a veľmi ma potešilo, že tieto sú zase úplne iné, než tie, ktoré mám doma. Dakedy urobím porovnanie Fashionistas tenisiek


Hlavička je pekná, mäkkučká


Verča s Leilou si hneď padli do noty.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....