štvrtok 9. marca 2017

Retro novinky

Ahojte :-) Nedávno ste sa dozvedeli, ako som išla po novom roku do Retra a keďže som omylom články vymenila (sklerotik sa proste nezaprie), tak dnes prinášam aj fotky bábik z tohto úžasného stretnutia s mojou úžasnou Luckou:

Ako vidíte v januári bola Bratislava ešte pod ľadom 

Retro

Nakoľko fotky sú z 22. 01. 2017, tak ma slušne prekvapilo, že ešte mali stromček.

V Pompe ma ihneď zaujala táto nádherná Skipper, len som skoro odpadla z jej ceny. Bežne ju stretávam okolo a aj vyše 20 euro. Nechápem, ale je nádherná, ale mala by podľa mňa stáť maximálne 13.



Táto nizučká Neysa je veľmi peknučká

Vlasovo vybuchnutá Clawdeen

Chelsea s jej lodičkou, v ktorej sa prepravuje vo svojich snoch. Keby nebola taká drahá, tak mám asi problém.

Bábiky z nového filmu

Nová vlasovo vybuchnutá Twyla

Pompo v Retre mi trošku vadí z toho dôvodu, že zberateľské vždy dajú na túto poličku. Ako sa k nim asi mám dostať. Zvyčajne tam totiž majú jednu takú premilú pani predavačku 

Moje prvé stretnutie so značenými balíčkami. Nevýhodou týchto balíčkov je to, že často sú tam topánočky, ktoré už nejaká Fashionistas má sama, takže ak ich máte viacero, tak je vysoká pravdepodobnosť, že také topánky už máte doma. Na tomto balíčku ma zaujali čižmy, ktoré má asi malá Konita so šatami, tenisky, ktoré má biela Asha. Oranžové topánky má jedna Millie a čierne topánky má myslím malá Mbili.

Moje prvé stretnutie s novými Look. Medzičasom som už videla aj Karl. Obe sú veľmi pekné. Po úžasnom prístupe pani predavačky som nenabrala odvahu opýtať sa aj na narodeninovú 2017, čo ma dnes mrzí, lebo zatiaľ som ju nikde inde nevidela, kým Look stretávam občas aj v AllToys.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....