utorok 21. marca 2017

Meninové AllToys

Ahojte :-) Dnes si trošku oddýchnete od mojich prírastkov a dáme si opäť pár fotiek z nákupáku. Toto je konkrétne AllToys Aupark, kde som sa vybrala na moje meniny spolu s mojim bráškom.


Porovnanie Millie celkom nevyšlo, lebo som ich musela fotiť zhora

Rockerka a hasička

Farmárka

Futbalistka

Futbalistka AA

Nová Millie

Nádherná vysoká Carnaval. Má krásne ázijské očká.

Millie zavreté ústa je veľmi peknučká

Ružovovlasá tučnučká vyzerá takto fajn, ale na kúpu ma žiaľ nepresvedčila.

Nádherné krásne otočné vlásky

Krásná Mbili

Potom sme sa s bráškom premiestnili do Tigru. Takže pár foto ešte z neho:

Táto mydelnička by podľa mňa dobre poslúžila aj ako prípadná vaňa pre bábiky.

Očné tiene milujem, takže tu ich furt obdivujem, lebo majú aj také metalické. Neviem síce, pri akej príležitosti by som sa nimi nalíčila, ale lákajú ma :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....