sobota 25. marca 2017

Nový Dráčik Biskupice + Dráčik Eurovea

Ahojte :-) Dnes si dáme trošku prestávku v predstavovaní prírastkov z US, keďže ich fotky jednej nemám ešte ani nafotené a jednej spracované, tak trošku nákupákov. Nedávno som Vám spomínala, že mi zrušili môj obľúbený a najbližší Dráčik v Auparku a asi namiesto neho spravili Dráčik pri Kauflande v Biskupiciach, kde urobili takú menšiu nákupnú zónu. Už dlhšie som sa zberala, že to tam okuknem a dostala som tip, že by tam mohli mať ryšavú Look Aphrodité, ktorú veľmi chcem zohnať pre Ivku, tak som vyštartovala. Žiaľ, plánovaný nákup nebol úspešný, ale aspoň pár fotiek.

Tu som videla prvýkrát ďalšie veľké Monsterky.


Frankie

Clawdeen

Naspäť do Petržalky som sa vybrala autobusom, ktorý má zastávku aj na moste Appolo a tak som sa rozhodla, že pôjdem ešte pozrieť do Dráčika v Eurovei. Však, čo keby náhodou.

Aj v Dráčiku v Eurovei mali veľké Monsterky


Draculaura. Ešte mesiac ju budem mať doma, potom ju odovzdám jej právoplatnej majiteľke :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....