štvrtok 23. marca 2017

Top Model Hair Wear Nikki - Ayana

Ahojte :-) Dnes si predstavím prvý z prírastkov z US. Táto kočka bola kupovaná konkrétne 14. 03. 2016. Meno som našla na jednej stránke s menami a znamená prekrásny kvietok. Je to moja posledná Top Modelka a len druhá úplne od krabičky. Priznám sa, že s iným balením ako od Hair Wear kolekcie som nemala tú česť a nie som si istá, či iné to mali lepšie, ale tu ak ste sa chceli dostať k bábike, bolo treba krabičku zničiť. Do bábiky som sa zamilovala na prvom stretnutí s Ľubom, ktoré bolo pred dvomi rokmi. Bábika však býva na ebay dosť ťažko zohnateľná a keď sa aj objavila, stála viac ako 100 dolárov, čo som akosi odmietla dať :-D ale raz sa objavila za 55 dolárov, tak som neodolala a neľutujem.





Stojan s podsedáčikom sa mi podarilo vybaliť ako prvý. Takýto typ sa viac hodí pod šaty, ku ktorým je prístup, než také ktoré majú nohavice alebo niečo v bikinovej časti.

Stojan má podstavec s plným dnom a zarážkami proti kĺzavosti







Na tunike sa žiaľ po prichytení tými malými plastovými somarinkami urobila dosť veľká diera, aj keď na fotke to tak nepôsobí, v skutočnosti je fakt dosť veľká :-(







Suknička je veľmi pekná

K výbavičke patria aj pre Top Modelky typické ružové nohavičky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....