piatok 10. marca 2017

Obhliadnutie nového AllToys

Ako už názov napovedá fotky sú z AllToys. Ja už som to tu niekde spomínala, že v Auparku mi žiaľ zrušili môj úplne najbližší Dráčik a vystavili nový v Podunajských Biskupiciach (áno, fotky z obhliadky budú, budú). Tento AllToys bol najprv ako baby a teda hračky pre väčšie deti tam nemali, ale niekedy na prelome rokov ho prerobili na klasický a už tam mávajú aj Barbie. Chodím tam teraz pomerne často, tieto fotky sú tuším z mojej druhej návštevy a sú z 21. 01, takže sú už dosť neaktuálne, ale keď ich už mám v mobile, tak aby som Vám ich neukázala, že?







Teraz pozerám, že na tejto fotke je ešte Fashionistas Asha, ktorú tuším teraz zháňajú rovno dve kočenky. Je mi ľúto, ale pokiaľ mi dobre pamäť slúži z nedelňajšej návštevy, tak už tam nie je, ale ak by som ju niekde zbadala, kupujem.


Odfotila som si aj Lego. Tentokrát tohtoročné hitovky - Moanica a Kráska a zviera.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....