pondelok 20. marca 2017

Meninové darčeky

Ahojte milí čitatelia :-) Zvládli ste spolu so mnou dohnať všetky resty z januára a tak si dnes dáme február, to je pecka, že? V polke marca :-D Takže, začiatkom februára mám meniny a opäť ste ma potešili darčekmi. Uvedomujem si, že tu nebudú všetky, ale tým, že triedim veci, ktoré zobrať k mamke, ktoré si nechať tu a robím to dvakrát mesačne, tak už som z toho zchaosená, takže čo nemám nafotené, to dofotím dakedy, keď na tú vec naraím, ospravedlňujem sa vopred a hlavne ĎAKUJEM za všetky nádherné vecičky a pohladničky. Ste úžasní!

Ivka zo Žiliny ma koncom januára porosila o láskavosť, či by som sa jej v Zare nepozrela po jednom parféme, keďže z Barbie teraz presedlala na ne a je, no keď budem niekde, kde je Zara, tak prečo nie. Podarilo sa mi ho zohnať na prvú šupu a Ivka pokladík mi ho dovolila rozbaliť. Voňal no úplne úžasne a Ivka mi sľúbila, že mi z neho spraví odstrek. Poslala mi spolu s ním ešte posledné zbytky po Mattel ére u nich doma, takže Vám to teraz prinášam.

Krásne ružové sandálky som dostala opäť od Ivky. V skutočnosti sú slabučko ružové

Pančušky od EAH

Krásne šatočky som dostala od Violky. Sú určené pre inú bábiku, na ktorú všetci čakáme, ale verím, že čoskoro to bude v máji alebo júni.




a pohľadnica





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....