utorok 7. marca 2017

Holiday Barbie AA 2016 - Klaudia

Priznám sa, že po tejto bábike som nešla ako "po údenom" na rozdiel od mnohých zberateľov. Potešilo ma, keď som vianočky uvidela v AllToys, ale ich cena mi prišla tak neskutočne prehnaná, že som si hneď povedala, no možno za polovicu a aj tak tam bolo to možno. To bolo niekedy pred mojimi narodkami. Lenže potom prišli Vianoce, na ktoré sa stalo viacero vysoko nepravdepodobných vecí, počnúc tým, že som proste mojej mamine na rovinu povedala, že pod stromček si prosím Barbie a ona neprotestovala. Priamo na Vianoce sme sa dopoludnia dosť dlho o Barbie rozprávala a prezradila mi, že na mall.sk obdivovala práve červenú a modrú vianočku, že sa jej strašne páčili a že keby neboli také drahé, tak kúpi určite jednu z nich. Zo srandy som jej povedala, že ak zlacnejú, tak jej jednu kúpim. Skoro som na tento svoj výrok aj zabudla, ale Hanneton potom napísala, že na Alze sú tieto vianočky výrazne lacnejšie, cca za tú moju vytúženú polovicu. Tak som si povedala, že nech je haluz a černošku som objednala, pôvodne pre maminu. Keď som ju už mala nejaký čas doma, tak som zhodnotila, že sa mi moc páči na to, aby bola 270km odo mňa, do toho ako zázrakom sa mi vrátili nejaké peniažky a ja som mamine objednala červenú. Ona sa nám do tej našej chabej vianočnej výzdoby aj tak hodí o mnoho viac, keďže je výzdoba u nás červeno-zlatá. Takže nová tvárička, ktorú majú zatiaľ až dve bábiky, ostane v Bratislave. Tvárička je úžasná, o zvyšku neskôr. Bábiku ste už videli u Ľuba, Hanneton, Nikol, Ivky a uričte mnohých ďalších. Už na ich fotkách som si všimla, že bábika má lodičky, ktoré som doteraz videla len na Silkston bábikách, čo ma potešilo, aj keď špicaté lodičky sú už podľa mňa dosť demode.

Bábiku som si bola vyzdvihnúť v petržalskej Alze vo štvrtok 12. 01. po angline, kedy naša anglina bola netradične vo štvrtok a nie v utorok. Takže rovno z mesta som sa zviezla do tejto časti Petržalky a potom som odtiaľ išla peši na byt (asi 20 minút). Celé vyzdvihnutie až po dojdenie domov so mnou virtuálne absolvovala cez massinger Mary, ktorej som posielala fotky počasia, ktoré v ten deň bolo naozaj prekrásne a som jej za spoločnosť veľmi vďačná.


Mary ma poprosila o porovnanie s MTM Kaylou, ja som skúsila najprv s Look Mbili, ktorú som mala akurát na návšteve, ale Mbili bola o dosť tmavšia.

Ani toto na fotke nie je až tak vidieť. MTM Lea je farebne bližšia ku vianočke, ale nie je to tiež úplne ono.

Vybalila som ju v nedeľu 05. 02., kedy som vybalila drvivú väčšinu svojich prírastkov z roku 2017.


Potecha pre ľudí, ktorí separujú ako ja :-D



Certifikát je obyčajný papier, žiadne tvrdený a bol na mieste, kde by som ho naozaj nečakala, takže takto dopadol

Raz tomuto porozumiem, ale tak skoro to asi nebude.

Po vybalení bábiky prišiel šok v podobe nekvality a nepeknosti výroby jej tela. To, že má odľahčené nohy by mi nevadilo, ale toto:



Bábika má pozdĺž celej nohy vzadu niečo, akoby tam niekto potiahol niečo, proste ten spoj nie je vôbec čistý a pekný





Po prišití šiat o spodok krabice ostala celkom nepekná ryha

Chcela som jej dať tú plastovú vec dole, ale zistila som, že je prišitá, tak som to dočasne nechala tak.

Ako ste si už mohli prečítať aj u iných, šaty sú z nepekného šušťavého materiálu, ale majú krásnu modrú farbu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....