streda 15. marca 2017

Utorkové šialenstvo

Ako ste si už mohli prečítať v článku tu, nakoniec sa mi podarilo vidieť aj v u nás v Bratislave bábiky Look City Shine druhá vlna. Rovno som vtedy kúpila dve Aphrodité a jednu Pazette, ktoré sú už u svojich majiteliek a ešte predtým jednu Mackie, ale tá je z iného Dráčiku. To by som nebola ja, aby som neurobila pár záberov.

Jedna Aphrodité šla k Nikol a druhá k Hanneton. Spolu s mojou Meridou

Pazette pre Hanneton spolu s mojou Laverne

Mackie pre Terku s mojou Shannon.

Na tento šialený utorok som a ešte dohodla na osobnom vyzdvihnutí zachránenej Terky z bazošu a Ľubo mi písal, že či nepôjdem aj po černocha, ktorý ma už čakal u nás na pošte a ja si hovorím, že a prečo nie. Takže nakoniec vidíte moje prírastky za bláznivý utorok 31.01. 2017. To som prosím chcela jeden mesačne, nie štyri v jeden deň :-D Ako vidíte, krásnej skateboardiske som neoddolala a hneď som ju vybalila :-D Takže je Vám jasné, koho si z celej várky predstavíme ako prvého/prvú.

Všetky prírastky a nákupy (nielen pre mňa) v tento šialeno bábikovský deň


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....