pondelok 9. júna 2014

2010 BB 001*12 - Tatiana

Táto kráska je všetkým veľmi známa a preto predstavenie Táničky nebude zdĺhavé. Táňu som si kúpila na ebay a je mojou prvou bábikou s tvárou Tango. Páči sa mi aj jej účes, hoci viem, že niektorí zberatelia s ním nie sú celkom uzmierení. Milujem jej prenikavé zelené oči, tie ma úplne dostali. Trošku dlhší noštek tejto tváričky mi ide do južanských typov.


Cerfitikát mal samostatný sáčok a bol prilepený k škatuli, to som videla prvýkrát.


Veľmi sa m páčia jej očká a plné zavreté pery

Páči sa mi úplne celá, len vlásky sú veľmi riedko osadené a na hore na hlávke jej presvitá pleš :-(

Tánička je 10tou bábikou z rady BB001 u mňa, takže už ostávajú iba dve :-) mám z toho ohromnú radosť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....