utorok 3. júna 2014

Gran Gala Teresa (special edition) - Lorraine

Viem, že ste čakali, že prvé predstavím Mexico, ale nakoniec som ako prvú vyslobodila z krabičky túto krásavičku. Túto krásavicu som vyhrala v aukcii na ebay za necelé 4 doláre už vo februári, plánovala som si ju dať pod stromček, lebo som sa rozhodla, že pod stromček si vždy dám nejakú bábiku v róbe a na tejto sa mi hrozne páčili vlasy. Neviem, prečo som si myslela, že sú čierne. Aj keď nie sú, bábika pre mňa nemá chybu.
Ospravedlňujem sa za zlú kvalitu fotiek, sľubujem, že sa pokúsim Lorraine nafotiť v jej plnej kráse


Zabalená bola na starý spôsob, takže veľa drôtikov a lepiacej pásky na zadnej strane

Klasická kefa a klasické lodičky :-) Základná výbava Barbie môjho detstva



Keď som ju vybaľovala, stále jej šušťal spodok šiat, tu je vysvetlenie, má papierovú spodničku :-)

Trošku nerozumiem tomu fialkavému tieňu na očiach, ale inak je super

Vlásky sú úžasne husté, jemné a vlnité


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....