streda 4. júna 2014

DOTW Mexico 2014 - Marquerite

A je tu! Hoci nebola druhou rozbalenou z 8 dievčat z USA. Druhá bola iná, ale o tom neskôr. Marquerite som si objednala z Barbiecollector v prvý deň, kedy sa začala u nich na stránke predávať. Bol to celkom stres, lebo stránka pár krát vypadla a trvalo dva dni, kým mi potvrdili objednávku a strhli si peniaze z karty. Inak to bola pohoda :-)

Bábika je skvelá, až na pár drobností. Prvým pre mňa trošku sklamaním bola krabica. Keďže moje obe DOTW, ktoré som dostala v krabici mali krabicu ten otvárací kufrík, táto bola miernym sklamaním.

Krabička má krátky poučný text v španielčine a angličtine. Znie približne:
Ahoj priatelia! Mariachi hrajú tradičnú a očarujúcu hudbu. Oblečení v ikonických čiernych kostýmoch so zlatými detailmi, Mariachi súbory hrajú počas osláv úžasných momentov v životoch Mexických ľudí. Milujem toto kultúrne dedičstvo, ktoré sa rozšírilo po celom svete!

Takže krabičku som otvorila naspodku a celý kartón vytiahla. Miernym sklamo prekvapením bolo, že bábika nemá kefu. Ako mám kefí plnú škatuľku.


Zatiaľ asi najlepšia fotka Marquerite

Bábika bola zabelená podobne ako bývajú BB001, ach jáj....ja to tak nemusím

Klobúk bol pripevnený tromi pre mňa nenávidenými háčikmi...najprv som ho nechcela dávať dole, lebo som sa bála, či jej nebude z hlavy padať, ale nakoniec som nemohla odolať tomu pokušeniu. Našťastie klobúk sedí výborne

Konečne vybalená


Kabátik

Škoda toho, že košeľa a sukňa sú zošité

Vlásky sú pomerne krátke a iba previazané gumičkou.

Priznám sa, že až dodnes som veľmi nerozumela rozdielu v telách Shani a TNT. To asi preto že som ich nikdy nemala vedľa seba nahé. Barbie nám v priebehu rokov chudne ako udávajú módne trendy :-( A to som odolala k nim postaviť nejakú Model Muse :-)

Keď som vyzliekla kabátik, potešila som sa košieľke, že bude dobrá k niečomu inému, no nebude, košieľka a sukňa sú totiž spojené


Po odklobúkovaní :-)

Samozrejme porovnaniu Marquerite s Umou sa nedalo odolať


Moje DOWT :-) Írka, Sumatra, Argentina, Argentina a Mexico


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....