nedeľa 22. júna 2014

Tepláková súprava

Priznám sa, že z tejto teplákovej zamatovej súpravy mám veľkú radosť. Na rozdiel od trička ma potešila ešte viac v skutočnosti ako pri nákupe. Dlho som ju mala oblečenú na Alise, kým bol polo vhodný čas a mohli sme ísť fotiť von, nakoľko fotiť teplákovú súpravu doma mi prišlo divoké :-) K súpravičke nebolo tričko a tak sme si požičali topík od Amandy a tenisky sú klasicky od Sadie. Na fotkách sa mi žiaľ nepodarilo zachytiť originál farbu, snáď vám bude bližšia podľa obrázku z kolekcie FF, kde je veľmi podobná súpravička, podľa ktorej je tá moja zrejme robená, len moja nemá žltý pásik na okrajoch :-)

S Amandou sme sa vybrali fotiť do našej obľúbenej lokality - pri škole

Nemohli sme vynechať ani náš obľúbený strom, kde už fotím bábiky za každým :-D snáď sa Vám to ešte nezunovalo




Tentokrát prinášam krásu petržalských ruží


Krásne nedeľné popoludnie s mojim najväčšími láskami - knihami, prírodou a Barbie

Žltá farbička je na mojej bundičke iba zvnútra. Keďže oblečenie nemá štítky, domnievam sa, že je to len veľmi dobrá kópia originál Mattel oblečenia.

Bundička má aj kapucku


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....