pondelok 23. júna 2014

FF Teresa wave C - Saskia

No a je tu posledná bábika z 8, ktoré prišli v balíčku z USA a aj posledný článoček o tomto balíčku, keďže sme si už predstavili aj všetky vecičky, ktoré v ňom prišli :-)

Po preskočení poslednej kočky z vlny B, sa opäť vraciam k postupnosti. Dnes by som Vám chcela predstaviť jednu z dvoch Teresiek, ktoré sa nachádzajú vo vlne C. Opäť je to bábika, ktorú mám spoločnú s Ľubom. Jeho kočku si môžete pozrieť tu.
Saskia prišla originál v tube.. Vždy sa mi páčila a v súkromí som ju kvôli čižmám volala kovbojka...

Priznám sa, že z tejto rady sa mi páči ešte Barbie s gitarovým tričkom (hlavne kvôli oblečeniu) a Drew

Moja Saskia


Opäť stará známa rozlomená obruč

Zadná strana tuby




Čižmy

Kabelka

Vlásky

Vždy ma zaujímalo, ako vyzerá topík, ktorý má bábika pod svetrom, pretože si nepamätám, že by som videla fotku, kde je bez neho :-)


Saskia a Betty majú rovnaký melír, ale Betty má vlásky tmavšie.


Na novú kamarátku sa prišla pozrieť aj Skylar.

A malá rekapitulácia dievčat, ktoré prišli spolu




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....