piatok 6. júna 2014

FF Teresa wave B Tokyo - Yumi

Túto bábiku som jakživ chcela a je úplne dokonalá, teda až na tú príšerne odstávajúcu ofinu, ale snáď s tým niečo spravím. Yumi je po Betty druhou Tereskou z vlny B a taktiež je z pod vlnky Tokyo style, kde boli štyri bábiky.

Yumi dostala meno podľa postavy z filmu Wasabi so Jean Renom, ktorý mám pomerne rada. Je to taká milá oddychová komédia. Síce sa bábika na herečku vôbec nepodobá, ale príde mi rovnako strelená ako Yumi z filmu.

Yumi prišla ku mne originál zabalená v tube



Nebyť tej príšerne odstávajúcej ofiny, bola by som asi z tejto bábiky v siedmom nebi

Topánky sú mega super ako celé jej oblečenie

Topánky majú návleky, ale aj bez nich vyzerajú prvotriedne


Yumi má pod košieľkou jednoduchý topík, viac som ju zatiaľ nevyzliekala.

Hneď po vybalení sa mi rozpadli obe gumičky vo vlasoch....

Yumi má pomerne komplikovaný účes a bola som zhrozená, keď sa mi rozpadli gumičky, ale myslím, že som to zvládla dať dokopy tak, ako to bolo pôvodne

Sukňa sa skladá z troch vrstiev, ktorá každá o sebe by boli pomerne prehliadné :-)

Suknička má všité nohavičky

Betty a Yumi spolu





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....