sobota 14. júna 2014

Fountain Mermaid Barbie - Kirké

Týmto článkom asi poteším Hanetton, ktorá sa na tento môj prírastok veľmi teší :-) Táto bábika dlho patrila k mojim vysneným. Vlastne od založenia blogu. Vtedy som totiž našla jednu fotku z Barbie katalógu a chcela som si raz urobiť takú fotku. Vtedy to vyzeralo veľmi nerálne, z bábik vyzobrazených na obrázku som mala len jednu jedinú a jedna z nich bola vysoko nedostupná a to som už vtedy vedela. Nakoniec sa mi ju podarilo vďaka Vlaďke získať.

Začiatkom roka sa mi dostala do rúk kniha Objavenie Tróje od Vojtecha Zamarovského, kde okrem príbehu dobíjania Tróje a jej postupnému historickému objaveniu sa objavuje množstvo mien. Jedným z nich je Kirké.
Kirké - dcéra boha slnka Hélia, sestra kolchidksého kráľa Aiéta, mocná čarodejnica, sídliaca na ostrove Aiaia. Premenila dvadsaťdva Odysseových druhv na prasatá a prinútila Odyssea, ktorý sa pomocou boha Herma proti jej kúzlam ubránil, aby sa zdržal na ostove celý rok. Podľa neskorších povestí mala s Odysseom syna Télegona, ktorý vraj Odyssea zabil, potom sa zaľúbila do Odysseovho a Pénelipinho syna Télemacha.

Ale najprv trochu reklamy

Kirké som vybalila v poradí ako druhú po Loraine, ale predstavím vám ju ako siedmu, predposlednú z balíčku z USA. Pýtate sa prečo? Kvôli miernej zmene účesu

Krabička zozadu

Návod, jasné, že som to šla do kúpeľne vyskúšať. Funguje to úžasne. Škoda, že gumička na korunke sa už rozpadla, bez nej korunka trošku padá, ale inak je to bomba. Myslím, že mať túto bábiku spolu s bubbling mermaid Barbie a mojou, tak detstvo prežijem vo vani.

Kirké

Na Kirké ma ihneď zarazila ofinka, pokúšala som sa jej ju učesať, ale márna snaha. A tak som sa rozhodla ju okúpať.

Po okúpaní to vyzeralo takto:

Ofinku som zčesala na stranu, zagelovala a zafixovala sponkou a v tomto momente sa fotenie prerušilo

Po týždni som bábiku opäť zložila z poličky a pokračovali sme vo fotení. Takto vyzerá po zmene účesu. Nie je to ideálne, ale myslím, že je to lepšie ako predtým.

Veľmi sa mi páči aj jej oblečenie

Kirké má krásne husté, dlhé a jemné vlásky, veľmi príjemné na dotyk.

Obrázok z nemeckého katalógu


A tu je obrázok, ktorý sa stal na dlhý čas mojou modlou


Prvý pokus o spoločnú fotografiu dopadol takto:

Na druhý pokus som si pomohla stojanmi, inak sa nedalo....všetky moje staršie morské panny. Podľa mojich informácií sú už všetky. Ak by niekto náhodou o nejakej vedel, nech ma ihneď kontaktuje :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....