sobota 21. júna 2014

FF tričko

V balíčku z USA mi okrem bábik prišlo aj niekoľko oblečení a po krásnych zberateľských šatách Vám dnes predstavím roláčik/tričko z kolekcie Fashion Fever. Priznám sa, že toto tričko ma oslovilo ihneď ako som ho prvý krát videla na ebay. Jeho cena bola tiež pomerne prijateľná a tak som nadšená stlačila tlačidlo BUY IT NOW...aká bola moja veľká radosť z kúpy, také veľké bolo moje sklamanie po celkovom vybalení tričinka...

Tričko mi prišlo nové, originál zabalené

Po vybalení trička prišiel šok a sklamanie

Tričko je na jednej strane o niečo dlhšie, to by mi až tak nevadilo.

Ale ako bolo o kartón prichytené takým maličkými plastovými somarinkami (zmenšeninami tých, čo mávajú bábiky Barbie v hlavách), tak tieto plastové vecičky urobili v tričku mnoho dier....až som mala slzičky na krajíčku....peňazí mi nie je ľúto, nestálo tak veľa, ale veľmi som sa naň tešila a teraz je pre mňa nepoužiteľné


Na modelke




Táto diera má aspoň tvar srdiečka <3

Marquerite sa však aj napriek dieram k práci modelky postavila veľmi zodpovedne

Diery a zlá dĺžka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....