streda 25. júna 2014

Diva 1985

Ďalšou tváričkou, ktorú si predstavíme v mojej rubrike tváre, je tvár Diva. Tvár má rok 1985, teda rok pred mojim narodením. Zástupkyne tejto tváre mám len tri, z toho dve playline a jednu zberateľskú. Zhodou okolností sú to ale zástupkyne mojich troch najmilších odvetví Barbie: morská panna, plážová a Basics.
Táto tvárička sa mi asi ako každému spája hlavne s postavou Midge. Preto som bola miernučko skalamaná, keď novej Midge dali tvár Steffie, ktorú mám ale veľmi rada a aj s červenými vláskami.

Moje predstaviteľky tváre Diva: Jewel Hair Mermaid Midge, Palm Beach Midge a Barbie Basics 09


Rebeca, Irene & Miranda

Myslím, že na mojich Divach vidieť postupnú zmenu maľby očí u Mattel. Od "guľatých" z 90tych rokov, cez "normálne" z rokov po miléniu po terajšie "mačacie" :-)

Rebeca & Irene


Rebeca & Miranda

Miranda & Irene


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....