piatok 13. júna 2014

FF Teresa wave F - Lucy

Tak a opäť odklon od pokračovania vo vlnách, rovno poviem, že posledná z rady B nebude ani posledná FF, ktoré mi prišli vo várke 8 kočiek z USA :-) Túto bábiku som si vybrala ako darček k Vianociam a meninám zároveň od mojej najdôverenejšej kamarátky Lucky. Bábika sa mi vždy páčila a je to ďalšia spoločná s Ľubom, ktorý ju predstavil v tomto článku.

Lucy je jediná bábika z týchto 8, ktorá neprišla originál zabalená a tak som mala mierne obavy, v akom stave príde. Zažila som príjemný šok. Bábika prišla iba odbalená, so všetkými doplnkami, prameň vláskov mala ešte stále prišitý k tričku a kabelku omotanú gumičkou okolo ruky.

Dnes som v práci dostala pol dňa dovolenky a keďže Lucie je u nás 13. decembra a dnes je piatok 13. rozhodla som sa vyfotiť práve Lucy. Vzhľadom na to, že som sa už o 13tej ocitla doma a dnes konečne nebolo sparno a úpek, ale miernučkých príjemných 27 stupňov a pofukoval vetrík, išli sme fotiť von

Lucke sa však rozpadla gumička vo vláskoch a tak som ju naradila ružovou. Snáď to neskazí veľmi dojem z nej.






Lucy má rovnaké sandálky ako Thalia, len sú viac farebné

Lucka má podobne ako jej sestrička zo série Abby má náramok na ruke. Priesvitná kabelkokufrík ma hneď očarila

Čo je to tu za krásny kvietok?

A takto kvietok vyzerá

Takéto super vozítko má sused z vedľajšieho paneláku

V nestráženej chvíli som neodolala a bábiku som posadila za volant :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....