utorok 10. decembra 2019

10. adventný deň: Nerozhodnosť

Ahojte priatelia Usmívající se V prvom rade sa chcem ospravedlniť, že píšem až teraz ale od 07:00 - 18:00 som bola v Bratislave, potom chvíľu na trhoch v Senci, potom som sa asi hodinu rozmrazovala vo vani a teraz som sa konečne dopracovala k tomu, že by bolo fajn stihnúť dnešné okienko ešte dnes.

Pesničku, ktorú vám sem dám, som objavila vďaka Mary len nedávno, asi dva dni dozadu a hoci sa volá Christmas Lights (vianočné svetlá), má pre mňa smutný text.
Pre dnešnú tému som si vybrala nerozhodnosť. Tá mi strpčuje život, aj keď občas sa rozhodnem rýchlo a spontánne, ale v drvivej väčšine je to ťažký boj. Ako bábiku som vybrala Zoe, ktorá má "každodenný" "ženský" problém a nevie si vybrať, čo na seba a ide sa z toho zblázniť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....