sobota 7. decembra 2019

7. adventný deň: hudba

Ahojte 😊 Pre dnešný deň som si vybrala tému hudba. Hudba ma sprevádza neustále, dosť často si spievam, aj keď môj spev by tiež vyjadril text piesne od Starých Pušiek: Spívam i když to neumím, hlavně, že spívam rád a preto si dnes dáme dve pesničky. To sa tešíte, čo? Obe budú od jednej kapely a moja veková skupina si môže zaspomínať na pubertu, kedy títo chlapci z Čiech zaplnili naše walkmany, diskmany a obohrávali sme si z Deky, Óčka a podobne ich klipy na VHSky. A ak ste práve tipovali Lunetiky, tak je to trefa do čierneho. Prvá skladba bude Ať je hudba tvůj lék. Samotná skladba sa mi až tak nepáči, ale ten text je pre mňa vyjadrením toho, čo pre mňa hudba znamená. Je to vlastne od Luneticov moja druhá najobľúbenejšia pesnička. Prvá celé roky ostáva Príbeh malého chlapca, ktorá je ale smutná.

A druhá bude Kouzlená noc na motívy Tichej noci, ktorú som objavila len nedávno

Ako predstaviteľka sa nám predstaví opäť Advent Millie, tentokrát ako počúva hudbu či spieva. Hudbu podobne ako ona počúvam väčšinou z mobilu alebo na noťase na youtube, ale tiež z platní, CDčiek, či u maminy na tablete.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....