piatok 6. decembra 2019

6. adventný deň - sladkosti

Ahojte priatelia Usmívající se Dnes chodí Mikuláš, boli ste dobrí a našli ste si niečo v topánočke?

Dnes som vybrala Hallelujach od mojej dosť obľúbenej skupiny Pentatonix, ktorú poznám vďaka Katke Zmrzlinke.

A dnešnou témou budú skladkosti, ktoré sú mojim najväčším prekliatím. Dodnes úplne netuším, ako som počas redukcie zvládla im odolávať, aj keď ani to nebolo na 100%. Najväčším problémom sú pre mňa novinky, nebodaj vyjde nejaká nová Margotka. Och, nie nie a veľmi mi chýba citrónová Mäta, to bola tak úžasná napolitánka. Mňam.
Ako vidíte Millie z adventného kalendára mala bohatého Mikuláša.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....