utorok 3. decembra 2019

3. adventný deň: Knihy

Ahojte priatelia Usmívající se Prajem vám krásny a úspešný utorok. Včera nám napadol prvý sneh, ktorý sa už aj stihol roztopiť. Každopádne bolo to krásne, padali tie pekné veľké vločky a hoci nie som extra zástancom snehu v meste, potešilo, čo si budeme klamať.

Dnešnou pesničkou bude česko-slovenská klasika. Mám túto pesničku rada a vybrala by som ju aj bez ukončenia života pána Gotta. Budem sa snažiť striedať jeden deň pesničku anglickú a druhý deň slovenskú/českú. Uvidíme, či mi zámer vyjde.
Pre dnešný deň som vybrala tému knihy. Knihy milujem, neviem im odolať, aj keď už čítam o mnoho mnoho menej, než trebárs na strednej škole, kedy bol asi môj najväčší čitateľský rozmach a dokonca aj moja "časstužka" bola o knihách. Nepamätám si ju už a úprimne video zo stužkovej som od stužkovej videla asi len raz, lebo sa nedokážem pozerať, aký krásny bol môj spolužiak, ktorého som "tajne" ľúbila. Každopádne novej "Dánovke" pod stromčekom sa vždy veľmi poteším a už je to môj veľmi tradičný darček.
Ako modelku som vybrala môj úplne najnovší prírastok do zbierky a to Millie z adventného kalendára. Keď som mala nafotené prvé tri dni a poslala som to kamarátke, tak mi povedala, že prečo Millie a tak som sa potom rozhodla modelky meniť, tiež mi nevyhovovalo úplne, že táto Millie má klbové len ruky, nakoľko by lepšie vyzerala, keby na knihách sedela s pokrčenými nohami, ale prefocovať sa mi to už nechcelo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....