utorok 24. decembra 2019

22. adventný deň: Rodinná pohoda

Ahojte priatelia Usmívající se Totálne nestíham, včera ráno pred prácou som dofotila články, aj som dva spravila, aj som popoludní dala zverejnenie, jeden - deň 21. prešiel, deň 22. sa niekam stratil, 23. som tým pádom ani nerobila. Uvidíme ako to pôjde dnes.

Pre túto tému som vybrala túto pieseň od Kandráčovcov, lebo spievajú o rodinných Vianociach a spolu s Ondrejom spieva aj jeho pani manželka.
Pre predvčerajšiu tému som vybrala rodinnú pohodu. Už ju zažívam, keď už sú Vianoce, ale keďže tento článok mal byť pred dvomi dňami, tak som sa na ňu neskutočne tešila. V nedeľu bol v práci naozaj náročný deň, keďže veľmi veľa ľudí kupuje darčeky na poslednú chvíľu a obchody budú nejaký ten čas otvorené aj cez Vianoce, tak zásoba na predajne bola neskutočná, ale dosť o tom.
Bábiky na fotenie som vybrala také, ktoré u mňa nie sú veľmi často a to Aidana, Taurus a dve malé Shellynky.


Dievčatá

Na stole mal byť pôvodne vianočný stromček od Mary, ale nevedela som ho na rýchlo nájsť, tak je na stole aspoň ikebana od Mary.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....