pondelok 2. decembra 2019

2. adventný deň: blogy

Ahojte priatelia 😊 Je tu druhý adventný deň a keď som sa pred chvíľou zobudila, rozhodne mi prišlo na um, ktorá pesnička to bude dnes. Pesničku mám rada, ale nemám k nej žiadny špecifický vzťah, proste a jednoducho, nech sneží:
Dnešná téma bude blogovanie. Mám štyri blogy, pravidelne sa však dokážem venovať len tomuto. Na puzzle blogu pridávam fotky z mojich stavieb puzzle a skôr slúži pre mňa ako archvív. Tretí blog dúfam, že dokončím v budúcom roku a potom vám ho predstavím, nakoľko sa tiež týka Barbie a štvrtý je môj osobný, kde je moja tvorba, moje zážitky, úvahy a tak podobne.

Ako bábiku som vybrala Zoe, mám ju mimoriadne rada, ale mám pocit, že ju málokedy fotím. Obliekla som jej šatočky od babi Věrky. Oba notebooky sú z Basics doplnkových setov.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....