sobota 14. decembra 2019

14. adventný deň: pozitívne myslenie

Ahojte priatelia 😊 Len pred pár hodinami som sa vrátila z výletu z Viedne, na ktorý ma zavolal náš úžasný Ľubo a preto vám článok urobím až teraz. Chcela som ráno, ale mala som vybitý notebook a nabíjačka bola zakopaná niekde pri posteli a nechcela som ráno šramotiť viac ako bolo nutné a budiť drahého tak skoro vo voľnú sobotu.

Dnešnou pesničkou bude pesnička, ktorá je vianočná alebo zimná skôr klipom než samotným textom a bude to môj milovaný Ed Sheeren a jeho Perfect:
Dnešnou témou je pozitívne myslenie, osobný rozvoj a tieto veci okolo toho. Mne v tomto pomáha veľmi I can academy Michala Hrehuša. Nie so všetkým plne súhlasím a aj robím, ale mám od nich kopu krásnych povzbudivýh pier, keďže píšem veľmi často. Ako modelku uvidíte opäť Celesté v komplet oblečení od Tim Gunn.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....