pondelok 30. decembra 2019

Barbie® Fashionistas™ Doll 105 - Curvy with Black Hair - Annamária

Ahojte priatelia 😊 Ešte takto pre záverom roka vám chcem predstaviť prvú z dvoch nádherných Fashionistas na "plnoštíhlych" telách, ktoré mám vďaka našej úžasnej Ivke, ktorá mi túto úžasnú bábiku ponúkla ako výmenu za zelenovlasú Skipper. Nakoniec si túto úžasnú černošku zakúpila opäť aj pre seba.

Bábika mi prišla už dávno, krátko po narodeninách, 24. 10. 2019. Tento deň je pre mňa veľmi pamätný, pretože práve v tento deň mi vyšiel prvý a zatiaľ aj posledný pozitívny tehotenský test. Áno, sľúbila som si, že túto tému budem rozvíjať len na osobnom blogu, ale keďže som sa nedopracovala spracovať si túto tému na osobnom blogu a na tomto píšem najpravidelnejšie, tak sa tomu občas naozaj nevyhnem. Dúfam, že vám to nebude veľmi vadiť.

Ak vám meno bábiky príde povedomé, tak som ho vybrala podľa tohtoročnej víťazky Hlas ČeskoSlovenska Annamárie
D´almeidii, ktorú si môžte pripomenúť v tomto videu:

Tak tu ju máte




Šaty nemajú žiadne zapínanie, proste sa len tak na bábiku natiahnú.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....