sobota 28. decembra 2019

1998 Tie Dye Barbie - Tia

Ahojte Usmívající se Správne predpokladáte, že by som mala predstaviť nejaký ten vianočný darček a včera som viac-menej všetkých 5 vianočných prírastok aj pofotila, ale poznáte ma. Mám ešte nejaké tie restíky, dosť restíkov. A Tia je jedna z mnohých týchto restíkov. Tiu som kúpila tuším niekedy v lete od Betky-Sad panenek, čo ste mohli vidieť v tomto článku.

Prvé fotky vonku vznikli 06. 10. na "území nikoho", kde to mám veľmi rada, akurát, že som zistila, že to zrejme niekomu patrí, keďže uminobunku zrušili a vlastne na jej bývalej streche vznikli tieto fotky:



Podľa reklamy, mali bábiky pri sebe zrejme ešte jedno tričko a fixky, ktorými sa dalo pobatikovať.

Interiérové fotky vznikli krátko pred Vianocami, 15. 12.


Má nádherné vlásky, krásne melírované a jemnučké






Moje tri blond Mackie na gymnastickom telíčku z 90tych rokov:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....