utorok 24. decembra 2019

23. adventný deň: Šoférovanie

Ahojte priatelia Usmívající se Tak už vám píšem z pohodlia domova mojej maminy, ale dúfala som, že sa mi to podarí všetko dať dokopy ešte včera, ale blbol blog a už sme museli vyraziť na cestu, ktorá bola no dosť fakt dosť kľukatá. Kto pozná štiavnické vrchy, vie svoje, ale na štastie, koniec dobrý, všetko dobré.

Vybrala som pre tento deň túto pesničku pretože je o šoférovaní domov na Vianoce a ja ju mám nehorázne rada.
Pre dnešnú tému som vybrala šoférovanie. Mnohí viete, že síce mám vodičský preukaz už niekoľko rokov, od roku 2006, ale absolútne nejazdím, ale o to radšej sa veziem. Aj včera som si to užívala, až na tie zákruty.

Tieto fotky vznikli včera ráno a nechcel mi držať obrázok môjho vysnívaného autíčka, tak som ho najprv podprela pivom, ale som si spomenula, že doma máme aj nealkoholické pivo ešte a to sa mi k šoférovaniu zdalo o mnoho viac vhodnejšie.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....